Net voor vakantie... - Reisverslag uit Kitui, Kenia van Rick Best - WaarBenJij.nu Net voor vakantie... - Reisverslag uit Kitui, Kenia van Rick Best - WaarBenJij.nu

Net voor vakantie...

Door: rickbest

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 Mei 2011 | Kenia, Kitui

Zaterdag 30-04
Zoals vorige keer al gezegd was onze koninginnendagg niet heel bijzonder. mick en ik zijn met Peter nog naar Riverside geweest, dit was heel erg gezellig. We waren rond een uurtje of half 3 weer terug.

Zondag 01-05
In de ochtend zijn we nog even lekker wezen zwemmen. Verder hebben niet veel gedaan.'S avonds zijn we voor de laatste keer uit eten geweest bij Bavaria. Dit was weer erg lekker, en heb even wat in het gastenboek van de eigenaar geschreven.

Maandag 02-05
Vandaag was Laura jarig, we hebben haar in plaats van een taart, bananen met kaarsjes gegeven. In de avond hebben Adriaan en ik bitterballen gemaakt, deze waren echt goed gelukt, hierbij hadden ook weer patat gemaakt.

Gister was het dan eindelijk aangebroken, we waren allemaal druk aan het inpakken. We zijn ons allemaal aan het voorbereiden voor de vakantie.

Vandaag hebben we een tijdje gewacht tot onze opvolgers aankwamen in Kitui. Toen ze aankwamen hebben we ze een spoetcursus op het lab gegeven en snel even in de stad de weg wijs gemaakt en toen hebben we lekker met ze alle wat gegeten.

Morgen gaan we om 08.00 uur richting Nairobi om ons Visum te verlengen. Vrijdag gaan we op naar safari in Tsavo east. Hierna gaan we naar Lamu, Malinda en Mobassa. Terug gaan we met de trein van Mobassa naar Nairobi. In Nairobi gaan we nog naar de the Fortean falls. Hierna gaan we al bijna terug naar huis.

Dus spreek jullie al snel weer!
Groetjes Rick uit het geweldige Kenia.

• 04 Mei 2011 - 19:48

Kees En Ria Best:

hoi rick,,

een hele fijne vakantie!!!
    kees en ria...

• 05 Mei 2011 - 02:54

Mams:

Zo je stage zit er op. nu lekker van je vakantie genieten. veel plezier. X

• 05 Mei 2011 - 10:17

Ine:

Rick......
    EEN SUPERGAVE, FIJNE VAKANTIE GEWENST.
    GENIET ERVAN!!

groetjes Ine

• 05 Mei 2011 - 10:17

Ine:

Rick......
    EEN SUPERGAVE, FIJNE VAKANTIE GEWENST.
    GENIET ERVAN!!

groetjes Ine

• 05 Mei 2011 - 12:35

Jacqueline:

Fijne vakantie schat! xx

• 05 Mei 2011 - 13:06

Nicole Dusée:

Heey Rick,

veel plezier op safari! ben benieuwd wat je er van vind:)

xxx

• 05 Mei 2011 - 15:42

Mariska:

Fijne vakantie Rick! Geniet er van!

xx

• 05 Mei 2011 - 16:21

Mir:

Geniet van je vakantie! En we zien mekaar alweer snel :)
    xxx

• 06 Mei 2011 - 07:08

Pappa:

hele fijne vakantie en tot gauw.