Filters uitdelen - Reisverslag uit Kitui, Kenia van Rick Best - WaarBenJij.nu Filters uitdelen - Reisverslag uit Kitui, Kenia van Rick Best - WaarBenJij.nu

Filters uitdelen

Door: rickbest

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 April 2011 | Kenia, Kitui

Hier weer even een update van mijn reis:

Afgelopen weekend zijn een aantal van ons weer even op stap geweest. Eerst gingen we naar club Evny, hier hebben we even rustig gezeten en daarna naar riverside, hier was een danscompentitie aan de gang. Hierna hebben we zelf ook nog gedanst :D
Zondag zijn we lekker uit eten geweest met de dammenbouwers, want dit was hun laatste weekend. Ze gaan dinsdag op vakantie en dan gaan ze alweer naar huis.

Maandag hebben we weer gewerkt, de tijs is nu aangebroken om aan het eindverslag te werken en alle resultaten af te ronden.

Vandaag hebben we s'morgens de dammenbouwers uitgezwaaid, ze zijn vertrokken voor vakantie. Ik krijg er nu ook wel erg veel zin in :D

Morgen gaan we heel vroeg (07.30) richting Yatta, hier gaan we filterpotten uitdelen aan een community. We moeten zo vroeg weg, omdat we bij de meeting moeten zijn die de community om 09.00 heeft. Naast de filterpotten gaan we ook al onze opgespaarde drinkflessen over de hele periode uitdelen aan deze community.

Groetjes Rick

• 19 April 2011 - 18:12

Mariska:

Hey Rick,

Heb je kaartje ontvangen! Echt super leuk!

Geniet van je aankomende vakantie!

xxx

• 19 April 2011 - 20:36

Mir En San:

Hè topper,
    Bedankt voor je kaartje! echt super leuk!! Leuk verslagje weer :)

Liefs xxx

• 26 April 2011 - 17:16

Chantal En Mark:

Rickert!
    Hoe gaat ie jonge!
    Nog een beetje goed vertoeven daarzo! Haha denk het wel he!
    He hartstikke bedankt voor je kaartje, echt heel gaaf om post uit Kenia te krijgen. Geniet nog even van je tijd want het gaat hard!

Groetjes en X van ons!