Nairobi - Reisverslag uit Kitui, Kenia van Rick Best - WaarBenJij.nu Nairobi - Reisverslag uit Kitui, Kenia van Rick Best - WaarBenJij.nu

Nairobi

Door: rickbest

Blijf op de hoogte en volg Rick

15 April 2011 | Kenia, Kitui

Woensdag zijn we vertrokken naar Nairobi om ons Visum te verlengen, dit bleek achteraf een poging tot te zijn. Toen we aankwamen in Nairobi waar we onze visum konden verlengen zei de man achter de balie dat hij hem niet kon verlengen omdat we nog te lange periode te gaan hebben. Dus we waren lekker voor niks heen gegaan, we moeten nu de 5de van mei terug komen. We zouden de 7de van mei op vakantie gaan, dit hebben we ook maar een dagje vervroegd omdat we anders nog een dag niks te doen hadden.

Toen we aankwamen bij onze accomodatie hadden we vrijwel direct een gesprek met onze reisagent, we hebben met hem de vaantie even doorgelopen en dat staat nu allemaal vast, we wachten alleen nog op wat ionformatie van wat accomodaties en activiteiten die we gaan doen.
We hadden ook besloten om nog maar een dagje in Nairobi te blijven omdat we er toch zijn en dat scheelt weer als we aan het einde van de vakantie dagen moeten opvullen in Nairobi.

Donderdag was een lekker dagje slenteren in Nairobi, we zijn naar twee winkelcentra's geweest om lekker even wat inkopen te doen en lekker even rond te kijken. Het winkelcentrum "Westgate"was echt super mooi en zag er allemaal heel erg europees uit, het was echt gemaakt voor toeristen. Het andere winkelcentrum was "Carit Centre" Dit was een lokaal winkelcentrum en was niet echt heel bijzonder.

Vrijdag gingen we weer terug naar Kitui. Onderweg zijn we naar Wamunyu geweest dit is een souvenierswinkel waar ze met de hand beeldjes maken! Dit is echt super mooi om te zien, heb me ogen uitgekeken! Heb ook een aantal leuke dingen gekocht!

Groetjes Rick